Monday, November 23, 2009

خرید کتاب اسواران

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸

برای خرید کتاب اسواران می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

asvaran Persian cover
اسواران ساسانی
نگارش: دکتر کاوه فرخ
تصویرگر: آنگس مک‌براید
برگردان به پارسی: یوسف امیری
سال انتشار: ۱۳۸۸ خ/ ۲۰۰۹ م.
ناشر: گل آفتاب (مشهد)
قطع رقعی، ۱۶۵ صفحه


۱- با نشر گل آفتاب در مشهد تماس بگیرید.
نشانی: مشهد، احمدآباد، ناصر خسرو ۱۹، خیابان فروردین شماره تلفن: ۸۴۴۱۴۶۰ - ۸۴۲۷۱۵۸ (کد شهر مشهد: ۰۵۱۱)

۲- در تهران یا به کتابفروشی گوتنبرگ مراجعه کنید.
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، روبروی در اصلی دانشگاه تهران. شماره تلفن ۶۴۴۱۳۹۹۸ (کد تهران ۰۲۱)
یا با پخش میعاد تماس بگیرید: شماره تلفن ۶۶۹۵۷۵۴۱ (کد تهران: ۰۲۱)

۳- در خارج از ایران به نشانی رایانامه (ای-میل) زیر نامه بنویسید تا آگاهی بیشتر به شما داده شود:

yusef.amiri AT gmail.com

لطفا در عنوان نامه‌ی خود واژه‌ی «اسواران» را بنویسید و در متن نامه شهر و کشور اقامت خود را بیان کنید.

3 comments:

Anonymous said...

درود بر شما جناب یوسف امیری

بسیار خوشبخت و سپاسگذارم که وبلاگ شما را دیدم و با کارهای فرهنگی آشنا شدم. شما گامی مهم در آشنایی هم میهنانمان با تلاش های پژوهشگران درباره تاریخ و فرهنگ ایران برداشته و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

آقای دکتر کاوه فرخ که شما کتاب ارزشمند ایشان را برگردان کرده اید یکی از پژوهشگران تاریخ و فرهنگ ایران هستند و کارهای ارزشمندی را در این زمینه انجام داده اند.

اما من امیری پریان هستم نویسنده تارنگار آسمانه ایران کهن و خوشحال می شوم که با کتاب های شما بیشتر آشنایی یابم.

با سپاس فراوان و آرزوی شادی و موفقیت برای شما

یوسف امیری said...

جناب امیری پریان

سپاس از پیغامتان و از این که به وبلاگ من سر زدید.

درباره ی دکتر فرخ نیز حق با شما است. من با ایشان دوستم و همان طور که ایشان در وبلاگشان نوشته اند ترجمه را با اجازه و توافق ایشان انجام داده ام.

از آشنایی با شما هم خوشحالم و نشانی وبلاگتان را در بخش پیوندهای وبلاگم گذاشتم.

یوسف امیری

بهرام گیان‌سپار said...

درود بر شما؛
کتاب اسواران به راستی یکی از بهترین کتاب هاییست که پیرامون ارتش ساسانیان و سیستم نظامی آنها به نگارش در آمده است. ولی به گمان من نقاشی های آن (از مک براید) اگر چه در مورد تجهیزات و لباس های آن دوران درست است، ولی در مورد چهره ایرانیان همان نظریه "نوردکیست ها" را گسترش می دهد؛ چرا که در بسیاری از جاها موی ایرانیان را زرد نشان داده. در وجود عناصر روشن مو در ایران تردیدی نیست، ولی نه روشن مویانی همچون کشورهای سوئد و نروژ.